2012年6月7日 星期四

我要澄清呀!

有些客人問点解由日本授權,由我親自主理的Labo 美容中心咁串,一定要人賣嘢至有facial 做?開咗又冇通知會員?


首先喺我真喺好討厭外面有啲好唔專業的做法,成日煩住啲客,又set 埋啲超平試做價,然后叫你買幾萬元package ! 而我開呢个beauty center 只喺想给大家認真的美容服務,所以先給labo skin care 的顧客享用,買一千元labo 的skin care 産品,便可以享用價值$1080的esthetique Jp 日式全效補湿鎖水療程。換句话講即喺免费!可能傳吓傳到錯哂!講到好難有机会嚟做facial 咁! 而一直喺會員嘅,即喺曾经在Labo 有登記個人資料的朋友,就可以以半價做首次facial,心急的可先致电预約時間,而遅些你哋亦会收到invitation。




特此聲明,我哋唔會煩客人,唔Yo 客人買package! 因为我们沒有这些幾万的package.;) 你哋亦都冇須擔心,如果有人hard sale 你哋,舉報給我啦!大家都知我只想認真對待美容行業,希望大家變靚!



而facial 價錢都喺$730 到千頭,會員当然首次半價,之後再有超级優惠,男女均歡迎!
補水,皇牌日式瘦面提升,敏感肌及暗瘡肌,当然仲有人氣日方美白丶均匀膚色療程。
Esthetique Labo by Rick Chin 只想認真地做一間良心的美容中心!




預約請電2836-6678
銅鑼湾駱克道496號合亞大廈14全層 而尖沙咀海港城將於七月開張!所以九龍,香港都可以享用!



沒有留言:

張貼留言